VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 26 februarie 2012

SCRISORILE COPIILOR CĂTRE DUMNEZEU




http://dl5.glitter-graphics.net/pub/729/729475pwo0tj9hiw.gif

Știm cu toții că prichindeii pot născoci cu inocența lor cele mai năstrușnice  lucruri. 

Avem mai jos câteva scrisori trimise de copii lui Dumnezeu, scrisori pe care profesorii lor le-au expus pe Internet spre deliciul tuturor.
http://dl5.glitter-graphics.net/pub/729/729475pwo0tj9hiw.gif
1) Dragă Dumnezeule,

Te rog să mai pui o vacanță între Crăciun și Paști pentru că acum nu este nimic bun între ele. (Ginny - 7 ani)




TUBE ENFANTS






2) Dragă Dumnezeule, 

    Te rog să nu-ți faci griji pentru mine pentru că mă uit în ambele părți înainte de a trece strada. Dany - 6 ani)


TUBE ENFANTS



3 ) Dragă Dumnezeule,

    În loc să lași oamenii să moară trebuind să faci alții în locul lor, n-ar fi mai bine să-i păstrezi pe cei pe care îi ai acum ?  (Jane - 8 ani)
TUBE ENFANTS




4 ) Dragă Dumnezeule,

     Eu sunt American. Tu ce ești ? (Robert - 6 ani)


TUBE ENFANTS


5) Dragă Dumnezeule,

    Dacă vei veni duminică la biserică, o să-ți arăt pantofii mei cei noi. (Elisa   -    7 ani)


TUBE LISI MARTIN



6) Dragă Dumnezeule,
  
    Dacă îmi dai o lampă fermecată ca lampa lui Aladin, o să-ți dau tot ce vrei ...mm...cu excepția economiilor mele și a jocului de șah. (John - 7 ani)
TUBE LISI MARTIN




7) Dragă Dumnezeule,

   Tu ai vrut ca girafa să arate chiar așa sau a fost un accident ? (Norma - 6 ani).
    

TUBE ENFANTS

8) Dragă Dumnezeule,

    Dacă lăsai dinozaurii mai mult timp pe pământ, noi n-am mai fi avut o țară. Ai fcut exact ce trebuia (Jonathan - 5 ani)
TUBE ENFANTS




9) Dragă Dumnezeule,

    Pariez că îți este foarte greu să iubești  toată omenirea. La mine în familie sunt numai patru persoane și nu reușesc niciodtă să-i iubesc pe toți. (Stevie - 7 ani).



TUBE ENFANTS




10) Dragă Dumnezeule,
      
      Am fost duminică la o nuntă și ei s-au sărutat în biserică. Ești sigur că a fost corect ? (Amanda - 8 ani)



TUBE ENFANTS





11) Dragă Dumnezeule,

     Noi am învățat la școală că Thomas Edison a făcut lumina dar la Școala duminicală de la biseică, părintele ne-a spus că tu ai făcut-o. Pariez că Edison ți-a furat ideea. Cu siceritate....a ta Donna (vârsta -8 ani).

tubes
 enfants



12) Dragă Dumnezeule,

      Poate Cain și Abel nu s-ar fi omorât unul pe altul dacă ar fi avut fiecare camera lui. La mine și la fratele meu asta a ajutat. (Larry - 7 ani)

 
TUBE ENFANT


13) Dragă Dumnezeule,

      Te rog mult ca să-l trimiți pe Dennis Clark în altă tabără anul acesta. (Peter - 8 ani)


tubes enfants serie


14) Dragă Dumnezeule,

      Să știi că mă gândesc uneori la tine chiar dacă nu mă rog. (Diana- 7 ani)
TUBE LISI MARTIN




15) Dragă Dumnezeule,

      Încă aștept să vină primăvara. Te rog să nu uiți. (Mark - 7 ani)


TUBE
 LISI
 MARTIN




16) Dragă Dumnezeule,

     Dacă ne întoarcem în altă viață preschimbați în altceva, te rog mult să nu mă faci Jennifer Horton pentru că nu pot s-o sufăr. (Denise - 8 ani)

tubes enfants



17) Dragă Dumnezeule,

      Îți mulțumesc pentru frățiorul pe care mi l-ai trimis dar eu mă rugasem pentru un cățeluș. (Joyce - 6 ani)



TUBE ENFANTS




18) Dragă Dumnezeule,

     De ce noi vorbim cu tine dacă tu nu vorbești cu noi ? (Andrew - 8 ani)

TUBE ENFANTS


19) Dragă Dumnezeule,

       ce ai vrut să spui atunci când ai scris în Biblie că ești un Dumnezeu gelos ? Am crezut că tu ai tot ce vrei. (Jane - 7 ani)
 


TUBE ENFANTS


20) Dragă Dumnezeule,

     Cine a desenat hotarele țărilor că mie nu-mi ies niciodată bine ?! (DaviD - 7 ani). 
     


TUBE ENFANTS


21) Dragă Dumnezeule,

     Tu chiar ești invizibil sau este doar o scamatorie ? (Lucy - 6 ani).
tubes enfants


22) Dragă Dumnezeule,

     Te rog să-mi trimiți și mie un ponei. Nu ți-am cerut niciodată nimic, pe cuvânt, poți să verifici în lista ta. (Louise - 6 ani).
tubes
 enfants

23) Dragă Dumnezeule,

     Tu chiar ai vorbit serios când ai spus "să te porți cu ceilalți tot așa cum se poartă și ei cu tine "? Pentru că dacă este așa, ....am să-l aranjez eu pe fratele meu ! (Darla - 7 ani).
 
TUBE ENFANTS


24) Dragă Dumnezeule,

     La școală ne-au explicat tot ce faci tu dar când pleci în vacanță cine face toate astea în locul tău ? (Charles - 6 ani).Tube Bébé,Enfants




25) Dragă Dumnezeule,

      Când am fost în vacanță cu părinții, a plouat tot timpul și tata a fost foarte nervos din cauza asta. El a zis niște lucruri urâte despre tine....niște lucruri pe care oamenii nu ar trebui să le spună dar sper că n-o să-i faci nimic rău. Prietenul tău...(dar nu-ți spun cum mă cheamă !)



hebergeur d'image
 
 
 
 
  
MULTUMESC PENTRU ACEST FRUMOS MESAJ, IUBITEI MELE PRIETENE , CONSUELA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu