VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 1 octombrie 2011

VA DORESC WEEK -END PLACUT SI MULT SOARE SI IUBIRE IN SUFLETE !



Din nori sidefii, 
Din steaua albastră 
Atunci când revii 
Doar dragostea noastră 
Mai are puteri, 
Mai are culoare,
În zbor cred că speri 
S-ajungem la Soare...
Numai noi doi...
Numai noi doi...
Ne iubim mai mult 
Cu fiece clipăSufletu' ţi-ascult, 
Îmi oferi aripă 
De înger curat, 
Pe raze aprinse 
Lacrimi am vărsat, 
De-acum sunt învinse 

Numai noi doi... 
Numai noi doi...






O stea pe bolta de-aş fi fost, 
O floare-n lanul înflorit... 
Numai tu mi-ai fi adăpost 
Iubindu-mă la nesfârşit. 
Fir de nisip pe plaja plină, 
O frunză-n nucul cenuşiu... 
Zâmbetul care-ţi dă lumină 
Numai atât, aş vrea să fiu. 
Sprânceana Lunii-n miez de noapte, 
Splendoarea clipei nebuneşti... 
De-aş fi... nu sunt... îmi eşti aproape 
Te simt mereu cât mă iubeşti. 
Cuvântul tău zorii mi-alină,
Glasul tău noaptea-mi linişteşte,
Inima nu poa' să se-abţină 
Cât te iubesc îmi aminteşte! 
Deşi nu uit nici o secundă, 
Nu aş putea, iubirea mea! 
Iubirea ta viaţa-mi inundă,
Fără de tine n-aş putea 
Să privesc bolta-nseninată 
Să cuprind plaja-n zori de zi... 
Dragostea noastră-i prea curată 
Ne vom iubi cât vom trăi! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu