VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 9 decembrie 2012

Ce simbolizează culorile globurilor din bradul de Crăciun?



Crăciunul este sărbătoarea cadourilor, a păcii şi a liniştii sufleteşti. Cu acest prilej, în seara de Ajun, toată familia se strânge în jurul bradului frumos împodobit şi-l aşteaptă cu nerăbdare pe MOşul cel bun să le împartă daruri. Dar iată ce simbolizează globurile din brad şi culorile acestora.

Bradul de Crăciun este unul dintre cele mai importante simboluri ale sărbătorilor de iarnă. El semnifică viaţa oferită de Hristos, “darul suprem al lui Dumnezeu pentru omenire”. Vestitul pom cu cetina veşnic verde este legat de o tradiţie veche, care slăveşte valoarea vieţii. De sărbători, darurile trebuie aşezate sub el în semn de recunoştinţă, iubire, iertare, ascultare reciprocă şi de primire a vieţii “perene” pe care ne-a dăruit-o Dumnezeu. Evident, din pomul de Crăciun nu trebuie să lipsească ornamentele. Globurile care dau o frumuseţe aparte bradului au şi o poveste interesantă, purtată prin toată lumea de generaţii întregi.

Se spune că în ziua în care Fecioara Maria l-a adus pe lume pe Iisus Hristos, un artist foarte sărac era în trecere pe lângă ieslea de la Betleem şi a hotărât să-l viziteze pe micul prunc. Cum nu avea niciun cadou, ezita, dar s-a gândit să jongleze cu mingile. Jocul său l-a făcut pe Iisus să râdă. Tocmai de aceea, pomul vieţii se împodobeşte în fiecare an cu globuri frumos colorate, acestea devenind cele mai importante decoraţiuni. În funcţie de culorile globurilor cu care îţi împodobeşti bradul, anul viitor îţi va aduce mult noroc, sănătate şi realizări profesionale.

Albul îţi redă echilibrul şi bucuria
Puritatea şi inocenţa, simbolizate de albul zăpezii, trebuie să se reflecte în fiecare an din globurile bradului tău. Totodată, această culoare reprezintă smerenia şi bunătatea. Albul îţi va aduce, în anul care vine, echilibrul de care ai nevoie, bucuria, fericirea şi înţelepciunea. Pe lângă decoraţiunile albe, poţi folosi şi unele argintii, care îţi vor aduce bucuria sărbătorii Crăciunului.

Roşul te face mai puternic şi îţi aduce prieteni iubitori

Culoarea care se regăseşte în costumul lui Moş Crăciun este un simbol religios al focului, iubirii şi dăruirii. Dacă îţi decorezi bradul cu globuleţe roşii, vei atrage tot mai mulţi oameni iubitori pe lângă tine şi îţi vei lărgi grupul de prieteni pe care poţi conta la greu. Prin forţa, puterea şi strălucirea lui, roşul are acţiuni binefăcătoare, mărindu-ţi puterea voinţei, a curajului şi a împlinirii sufleteşti.


Verdele îţi aduce bunăstare

Culoarea cetinii de brad trebuie să se regăsească în fiecare an în ornamentele din pom. Simbol consacrat al tinereţii, vieţii şi bunăstării, verdele îţi aduce spor în casă, linişte în familie, stabilitate financiară şi economică, precum şi realizări în plan profesional.



Albastrul îţi dă sănătate şi te ţine departe de spiritele rele

Globuleţele albastre sunt indispensabile. Albastrul cerului care se află pe astfel de decoraţiuni dă stil bradului şi îţi aduce multă linişte psihică, sănătate şi putere de cucerire. În plus, globurile albastre te ţin departe de spiritele rele.


Auriul îţi poartă noroc la bani

Este culoarea luminii, a perfecţiunii spirituale şi a aurei sfinţeniei. Auriul folosit la realizarea icoanelor trebuie să decoreze şi materialele din care sunt confecţionate globurile pentru brad. Dacă eşti un bun credincios, auriul îţi va alunga stările de teamă şi îţi va aduce succes financiar.
Ritualul împodobirii bradului este mirific, iar dacă respecţi tradiţia culorilor, Anul Nou îţi poate aduce ceea ce până acum îţi lipsea.


2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere