VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 9 decembrie 2012

Cele mai frumoase citate despre dragoste


“Dacă iubeşti pe cineva, lasă-l să plece, fiindcă dacă se va întoarce, va fi pentru totdeauna al tău. Şi dacă nu se va întoarce, înseamnă că nu a fost niciodată al tău”. Khalil Gibran



Platon
“La atingerea iubirii, oricine devine poet”.

“Fiecare inimă cântă un cântec incomplet, până când o altă inimă îi răspunde fredonând. Cei care îşi doresc să cânte vor găsi mereu un cântec”.


Khalil Gibran
“Viaţa fără iubire este ca un copac fără flori şi fără fructe”.
“Aşa cum dragostea te încoronează, aşa te crucifică”.

“Dacă iubeşti pe cineva, lasă-l să plece, fiindcă dacă se va întoarce, va fi pentru totdeauna al tău. Şi dacă nu se va întoarce, înseamnă că nu a fost niciodată al tău”.



Hermann Hesse
“Oh, dragostea nu este aici pentru a ne face fericiţi. Eu cred că există ca să ne arate cât de mult putem îndura”.
“Dacă ştiu ce este iubirea, este datorită ţie”.
“Poate că oamenii ca noi nu pot iubi. 
Oamenii obişnuiţi pot – acesta este secretul lor”.





Alice Walker 
“Cu siguranţă, Pământul poate fi salvat de către oamenii care insistă să iubească”.
“Am învăţat să nu mai sufăr din cauza iubirii, ci să o onorez din toată inima”.
“Mă înnebuneşte să văd ce imensă pierdere este atunci când oamenii care se iubesc nu reuşesc să aibă o discuţie”.

Friedrich Wilhelm Nietzsche
 “Cu adevărat, iubim viaţa şi nu pentru că suntem obişnuiţi să trăim, ci pentru că suntem obişnuiţi să iubim. Există mereu o anume nebunie în iubire, dar mereu există un anumit motiv pentru nebunie”.

“Iubirii îi este mai frică de schimbare decât de distrugere”


 Zelda Fitzgerald
“Nu vreau să trăiesc. Vreau să iubesc şi să trăiesc din întâmplare”.
“Nimeni nu a reuşit să măsoare, nici măcar poeţii, cât poate inima să ducă”.

Pablo Picasso 
“Dragostea este cel mai înviorător lucru din viaţă”.

Lev Tolstoi 
“Doar oamenii capabili să iubească cu forţa pot să simtă o mare durere, iar această mare nevoie de iubire le anulează durerea şi îi vindecă”.
“Iubirea este viaţă. Tot, tot ce pot să înţeleg, înţeleg doar fiindcă iubesc”.
“Când iubeşti pe cineva, iubeşti acea persoană aşa cum este şi nu aşa cum ţi-ai dori tu ca acel om să fie”.

Albert Einstein 
“Gravitaţia nu este responsabilă pentru faptul că oamenii se îndrăgostesc”.
“Cum este oare posibil să explici în termenii chimiei şi ai fizicii un fenomen biologic atât de important cum este prima iubire?”.

Victor Hugo
“Cel mai puternic simptom al iubirii este tandreţea care devine uneori, insuportabilă”.
“Cea mai mare fericire a vieţii este să fii convins că eşti iubit”.
“Puterea privirii a fost atât de mult abuzată în poveştile de dragoste încât a început să devină incredibilă. Prea puţini mai îndrăznesc astăzi să spună că două fiinţe s-au îndrăgostit fiindcă s-au privit. Şi cu toate acestea, aşa începe iubirea; doar aşa”.

 Jorge Luis Borges
 “Să te îndrăgosteşti înseamnă să creezi o religie cu un Dumnezeu imperfect”.
“A fi cu tine sau a nu fi cu tine este singurul mod pe care îl am la îndemână ca să măsor timpul”.












Dragostea este un ocean: cel care nu ştie să înoate în el, se îneacă. (Proverb turcesc)
Dragostea este cea mai egoistă dintre toate patimile. (A. Dumas)
Dragostea este o credinţă. (V. Hugo)
Dragostea e ca focul: dacă n-o alimentezi, se stinge. (M. Lermontov)
Dragostea e cel mai mare lucru de pe lume. (J. London)
Dragostea nu are capăt. (Sh. Rustavelli)
Dragostea nu-i o afacere de geometrie, ci de suflet. (H. Sanielevici)
Dragostea deplină de nimeni nu se teme. (Senecca)
Dragostea e singura pasiune care se plăteşte cu o monedă fabricată de ea însăşi. (Stendhal)
Dacă iubirea nu-i nebunie,  nu-i nici iubire. (Calderon)
Dragostea îl face pe om poet. (Euripide)
Unde nu există dragoste, nu există adevăr. (L. Rebreanu)
Cine nu a iubit în viaţă, a fost o eroare a creaţiei. (T. Muşatescu)
Dragostea e ca febra: se naşte şi dispare fără ca voinţa să intervină. (Stendhal)
Caută iubirea cu inima, nu cu capul. (M. Twain)
Dragostea e ca spinul: nu-l simţi când intră, dar te doare când îl smulgi cu sila. (B. P. Haşdeu)
Sunt oameni care nu pot nici iubi, nici urî. Dar te miri cum pot trăi. (N. Iorga)
Orice îndrăgostit vrea să audă vorbindu-se numai de dragostea lui, fiindcă numai pe ea o crede vrednică de luat în seamă. (Hoffman)







Un comentariu:

  1. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere