VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 10 iunie 2011

Lee Ann Womack - I Hope You Dance


Sper să nu te temi niciodată de acei munţi din depărtare,
Niciodată să nu te mulţumeşti cu calea cea mai lină
A trăi poate însemna să-ţi asumi riscuri care merită
Să iubeşti poate fi o greşeală dar merită să o faci
Sper să dansezi… Sper să dansezi…
Timpul este o roată în continuă mişcare antrenându-ne şi pe noi mereu
Spune-mi cine vrea să privească în urmă la anii ce-au trecut şi să se întrebe unde au dispărut toţi aceşti ani. 

“Deci de ce pare atât de greşit
Să aspiri la mai mult
Să-ţi doreşti o viaţă mai bună
Ce mai aştept?
Nimic nu rămâne la fel
Poate e timpul să mă schimb şi eu.”  

Atunci când crezi
Multe nopţi ne-am rugat
Fără nicio dovadă că cineva poate auzi
În inimile noastre un cântec plin de speranţă
Pe care abia l-am înţeles
Acum nu ne mai e frică
Deşi ştim că sunt atâtea de care să ne temem
Am mutat munţi cu mult
Înainte să ştim că putem
Pot fi miracole, atunci când crezi
Deşi speranţa e fragilă, e greu de doborât
Cine ştie ce minuni poţi realiza
Atunci când crezi, cumva vei reuşi
Vei reuşi atunci când crezi
În aceste vremuri pline de teamă
Când rugăciunile se dovedesc adesea a fi în zadar
Speranţa pare ca păsările verii
Ce atât de repede îşi iau zborul
Cu toate acestea eu stau acum aici
Inima mi-e atât de plină, nu pot explica
Căutând credinţa şi rostind cuvinte
Pe care nu am crezut vreodată că le voi spune
Pot fi miracole, atunci când crezi
Deşi speranţa e fragilă, e greu de doborât
Cine ştie ce minuni poţi realiza
Atunci când crezi, cumva vei reuşi
Vei reuşi atunci când tu crezi
Ele nu se întâmplă întotdeauna când tu ceri
Şi e uşor să te abandonezi fricilor tale
Dar când eşti orbit de durerea ta
Nu-ţi vezi drumul direct prin ploaie
O voce înceată dar încă plină de viaţă
Spune că speranţa e atât de aproape
Pot fi miracole
Miracole
Atunci când crezi
Doamne, când tu crezi
Deşi speranţa e fragilă,
E greu de doborât
Cine ştie ce minuni poţi realiza
Atunci când crezi, cumva vei reuşi
cumva vei reuşi
Vei reuşi atunci când tu crezi
Vei reuşi atunci când tu
Vei reuşi atunci când tu crezi
Pur şi simplu crede … în inima ta
Pur şi simplu crede
Vei reuşi atunci când tu crezi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu