VERSURI...

Persoane interesate

marți, 24 mai 2011

CUVINTE MAGICE...




Inima...

Mi-e inima un crâng în care
Doar pe tine te zăresc
Lumină, cum aş vrea şi eu să fiu...
Si cât de mult tăcerea asta o iubesc!
Pe dinăuntru sunt o rană
Adânc săpată într-un vis...
Mi-e inima un crâng în toamnă
Lumină lină de nestins
Şi totuşi, urmele luminii
Cenuşă risipită-n noi,
Mă ninge şoapta rătăcită
Din paradisul gol şi sloi...
Mi-e inima sub viscol prinsă
De întrebări fără răspuns
Şi arde toată, necuprinsă
Grea vâlvătaie, foc ascuns...
Mi-e inima îngemănată
Altoi tăcerilor stelare
Lumina parcă s-a stins toată
Ca-n nopţile-ndelung polare...
Şi ninge, ninge-ntruna, roată
Peste un câmp însângerat,
De o lumină nesecată
Albită-i lumea de păcat...
Mi-e inima un crâng în care
Prin ceaţa lumii treci doar tu,
Mi-e inima o întrebare
La care se răspunde: "Nu"... 









Te iubesc...

"Te iubesc", murmura raul,
"te iubesc", sopteste floarea
si prin frunzele de arbori,
cand auzi privighetoarea
parc'auzi in al ei cant,
cum ingana "te iubesc"
"te iubesc" iata puterea,
care-n lume preadomneste
iata taina ne-nteleasa,
iata lantul ce uneste
cerul, apa si pamantul,
si pe om cu Dumnezeu...
"te iubesc" aceasta vorba,
a fost vesnic repetata,
si-n palatele bogate,
si-n coliba izolata
si de buze de fanatic,
si de buze de ateu...
"te iubesc", ingana pruncul
mamei care-l ingrijeste,
si in anii tineretii,
cand in pieptul lui simteste,
ce-a dintai scanteie a vietii,
iar suspina "te iubesc",
si atunci cunoaste viata,
atunci nu mai intelege,
ca amorul este-n lume,
stabilit ca si o lege
care nu poate s-o-ncalce,
nici un suflet omenesc...
te iubesc... 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu