VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 29 iunie 2013

23 de lecţii, în 23 de ani


1. Am învăţat că toti banii din lume nu pot cumpăra o îmbrăţişare…

…nici un sărut, nici o inimă.

2. Am învăţat că cine munceşte mult, iubeşte mult.
3. Am învăţat că viaţa îşi pierde sensul atunci când devine sigură…

…la fel şi relaţia de cuplu.

4. Am învăţat că cele mai frumoase lucruri 

se întâmplă atunci când stai prost cu banii şi îţi merge prost.

5. Am învăţat că cele mai dureroase experienţe

conţin în ele cele mai frumoase lucruri.

6. Am învăţat că judecata, critica şi acuzele (chiar şi nerostite) 

sunt o formă de a-l lovi pe omul amărât… tocmai în momentul în care 
el are mai multă nevoie de sprijin şi înţelegere.

7. Am învăţat că pierdem anumite lucruri

doar pentru a le cunoaşte valoarea.

8. Am învăţat că viaţa a fost creată pentru relaţii…toate felurile de relaţii.
9. Am învăţat că eu sunt ceva foarte important,

dar nu mai important decât oricare alt om.

10. Am învăţat că lucrurile mici sunt de fapt mari,

şi lucrurile mari sunt deseori cele mai mici.

11. Am învăţat că sunt creatorul societăţii în care trăiesc,

mai degrabă decât produsul ei.

12. Am învăţat că relaţiile au loc între doi indivizi întregi, 

şi nu între două jumătăţi care nu se simt complete până nu se contopesc.

13. Am învăţat că cea mai mare smerenie

e să te rogi pentru cei pe care nu-i prea simpatizezi.

14. Am învăţat că cea mai frumoasă viaţă o are cel care iubeşte.
15. Am învăţat că pot şti totul nereuşind să fac nimic, 

şi pot să reuşesc totul neştiind nimic.

16. Am învăţat că SUNT UN OM, şi încă unul important pentru lume,

şi n-am nevoie de nicio diplomă care să-mi certifice asta.

17. Am învăţat că în ochii celui (sau celor) pe care-l iubeşti

se găseşte Viaţa.

18. Am învătat că a oferi bacşiş şi respect femeii de serviciu

e unul din lucrurile care mă împlinesc sufleteşte.

19. Am învăţat că cele mai bune oportunităţi apar pe vreme rea.
20. Am învăţat că AICI şi ACUM sunt

cel mai bun loc şi cel mai bun timp pentru a face totul.

21. Am învăţat că dacă am grijă de nevoile mele din prezent,

Viaţă mă încarcă cu energie şi vitalitate.

22. Am învăţat că dacă nu-l pot urma pe Isus,

pot măcar să-l admir şi iubesc.

23.Am învăţat că nu există în lume un rău suficient de mare

încât să nu poată da naştere la ceva bun.

23 de lecţii, în 23 de ani | Blogul lui Măstănel






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu