VERSURI...

Persoane interesate

miercuri, 5 decembrie 2012

Rugaminte,versuri: Boris Ioachim





Rugăminte


Iubito, dacă-ţi este voia
Să taci -- la fel de dragă-mi eşti...
Dar, câteodată, simt nevoia
Ca să îmi spui că mă iubeşti.



Aşa cum ploaia răcoreşte
Pământu-n veri, când e-nsetat --
La fel şi vorba ta hrăneşte
Sufletul meu, când e-mbufnat.



Tăcerea ta naşte tăcere
Şi-un simţământ bizar, ciudat:
De suflet greu şi de durere
Şi de trecut îndepărtat.



Când aşteptam cu-nfrigurare
Un semn, de sus, că te-ai născut
Şi că vei fi femeia care
Blazării mele-i va fi scut.



Şi te-ai născut ...şi eşti aceea
Care cu totul m-a schimbat...
Tu, fetişcana, tu, femeia -
Ce m-a iubit cu adevărat.



Dar, nu ştiu, poate din sminteală,
Adesea simt că m-ai uitat...
Şi parc-o silnică răceală
Între noi doi s-a aşezat.



Eu vreau să cred că totul este
Doar o părere, un gând prost...
Că totul n-a fost doar poveste
Şi-un timp pierdut fără-de-rost.



Căci, şi aşa, din zarea-albastră
Încet, iubirile dispar...
Tu lasă ca iubirea noastră
Să fie singura măcar



Care s-arate lumii vaste
Că fără dragoste suntem
Doar împărţiţi în sterpe caste
Şi plini de ură şi blestem.



Eu cât va fi să văd seninul,
Te voi iubi, te voi cânta --
Şi sufletului meu, preaplinul,
În viers duios l-oi revărsa.



...Iubito, dacă-ţi este voia
Să taci -- la fel de dragă-mi eşti...
Dar, câteodată, simt nevoia
...Că îţi sunt drag să îmi şopteşti"...

3 comentarii:

  1. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere