VERSURI...

Persoane interesate

luni, 26 noiembrie 2012

Floare de colţ-----Florina Cojocaru




Ştiu, mă iubeşti
Aşa cum ştii tu,
Dar cel mai mult îmi doresc 
Să mă iubeşti pentru sufletul meu
Încărcat de poezie şi de muzică,
Pentru anotimpurile iubirii mele,
Pentru floarea de colţ ce creşte de mine
În stâncă golaşă,
Aproape de cer,
Mai aproape de Dumnezeu,
Departe de ochii muritorilor....
Ştiu, mă iubeşti pentru omul 
Ce trece de mine în zile pentru noi,
Dar cel mai mult mi-aş dori
Să-mi citeşti sufletul,
Acea floare de colţ
Şi să nu o rupi,
Să nu o rupi niciodată,
Pentru că aş muri în tăcerile-mi,
Fără să-ţi spun, fără să-ţi mai arăt,
Că sunt goală pe dinăuntru,
Fără floarea mea,
Fără trăirile mele,
Fără să-ţi mai spun măcar 
O singură dată
Cât de mult te-am iubit,
Cât de mult te urăsc!
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu