VERSURI...

Persoane interesate

marți, 11 decembrie 2012

Puterea unui MULTUMESC! -- Adela Moldovan



Suntem atât de prinşi cu ceea ce avem de făcut sau cu ceea ce n-am făcut noi sau alţii, cu ceea ce n-a mers sau cu ceea ce va fi, încât uităm de puterea lucrurilor simple, precum un Mulţumesc.
Cât de des mulţumeşti pentru o nouă zi pe care ochii tăi au avut şansa s-o vadă?
Când primeşti ceva gratuit de la cineva care e primul tău gând? Cum să faci să nu rămâi dator sau spui pur şi simplu mulţumesc cu zâmbetul pe buze.
Oare cum ar fi să înlocuieşti gândurile de genul “Ce e de făcut” sau “Ce lipseşte” cu o atitudine de mulţumire pentru ceea este în prezent în viaţa ta?
Mult timp nu am înţeles profunda semnificaţie a acestui mulţumesc. Încă din copilărie mulţi dintre noi l-am perceput ca pe o obligaţie, o datorie ce ţine de amabilitate pentru a fi acceptat în societate, întrucât aşa am fost educaţi. Din păcate nu ne-a învăţat nimeni să mulţumim cu inima.
În spatele unui simplu „mulţumesc” stă inima ta. Dacă mulţumeşti cu ochii în pământ sau uitându-te în altă parte, arăţi că inima ta e închisă, că nu e pregătită să primească.

flowers



Mulţumesc e doar un cuvânt, dar poate fi extraordinar de puternic dacă îl încărcăm cu energia recunoştinţei. Această energie nu ţine cont de obstacole, de ceea ce e posibil sau imposibil, mută munţii din loc, răscoleşte şi aşează lucrurile astfel încât circuitul a dărui – a primi să fie realizat.

Astfel, atunci când eşti recunoscător din inimă, se întâmplă ceva minunat, asemenea apariţiei soarelui şi a curcubeului după furtună. Ceea ce dai ţi se întoarce, ceea ce ai se înmulţeşte, ceea ce atingi cu iubire creşte.
De aceea, sunt profund recunoscătoare că mi s-a dat inspiraţie pentru aceste rânduri, că degetele mele au putut să le scrie şi că tu le citeşti în acest moment.
Îţi mulţumesc, chiar dacă nu te văd. Căci recunoştinţa nu se vede, ci se simte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu