VERSURI...

Persoane interesate

marți, 13 noiembrie 2012

O ZI MINUNATA VA DORESC PRIETENI !



OZB - mesajul zilei

“Visele nu determină locul unde veţi ajunge, dar generează forţa necesară pentru a vă scoate din locul unde vă aflaţi. Visaţi la stele, ca să puteţi păşi pe Lună. Visaţi la Lună, ca să puteţi păşi cel puţin pe munţii cei înalţi. Visaţi la munţii cei înalţi, ca să puteţi avea demnitate, atunci când traversaţi văile eşecurilor şi ale frustărilor.”
Augusto Cury
În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
… că puterea nu vine din capacitatea fizică. Ci vine dintr-o voinţă de neclintit. Mahatma Gandhi a spus aceasta şi avea dreptate. Şi încă câtă dreptate. Tatăl meu mi-a transmis aceasta pe o altă cale. De multe ori în copilaria mea obişnuia să spună: “nu accepta niciodată ‘nu’ ca şi răspuns” şi mi-a explicat că se referea nu numai la oameni ci chiar de la viaţă însăşi. Viaţa se poate mula pe voinţa noastră mai mult decât am crede. De fiecare dată?! În fiecare clipită? NU! (Bine, de fapt, DA… doar că probabil aceasta nu va fi experienţa noastră, excepţie făcând dacă am atins un nivel de Măiestrie.) Dar mai mult decât ştim. De fapt, aşa stă treaba. Dacă nu ştim  că viaţa se mulează pe voinţa noastră, nu o va face. Aşa că secretul este să ŞTII că viaţa este de partea noastră — şi nu aşteaptă decât să preluăm comanda. Vezi ce a făcut Gandhi.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu