VERSURI...

Persoane interesate

luni, 2 aprilie 2012

Paşi pe nisip - Ademar Baross



                                

                  

                                      
                                              Am avut un vis în noaptea de Crăciun.
                                              Mergeam pe o plajă, iar Dumnezeu
                                              păşea alături de mine,
                                              paşii ni se imprimau pe nisip,
                                              lăsând o urmă dublă:
                                              una era a mea, cealaltă a Lui.
                                              Atunci mi-a trecut prin minte ideea
                                              că fiecare din paşii noştri
                                               reprezentau o zi din viaţa mea.
                                               M-am oprit ca să privesc în urmă.
                                               Şi am revăzut toţi paşii
                                               care se pierdeau în depărtare.
                                               Dar am observat că, în unele locuri,
                                               în loc de două urme,
                                               nu mai era decât una singură...
                                               Am revăzut filmul vieţii mele.
                                               Ce surpriză!
                                               Locurile în care nu se vedea
                                               decât o singură urmă
                                               corespundeau zilelor celor mai întunecate
                                               ale existenţei mele:
                                               zile de nelinişte şi de rea-voinţă,
                                               zile de egoism sau de proastă dispoziţie,
                                               zile de încercări şi de îndoială,
                                               zile de nesuportat...
                                               Zile în care eu fusesem de nesuportat.
                                               Şi atunci, întorcându-mă spre Domnul,
                                               am îndrăznit să-I reproşez:
                                               - Totuşi, ne-ai promis că vei fi cu noi
                                               în toate zilele!
                                               De ce nu Ţi-ai ţinut promisiunea?
                                               De ce m-ai lăsat singur
                                               în cele mai grele momente din viaţă,
                                               în zilele când aveam cea mai mare nevoie
                                               de Tine?
                                               Iar Domnul mi-a răspuns:
                                               - Dragul meu, zilele pentru care n-ai văzut
                                               decât o singură urmă de paşi pe nisip
                                               sunt zilele în care te-am purtat pe braţe... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu