VERSURI...

Persoane interesate

luni, 23 aprilie 2012

LASĂ-MĂ SĂ TE IUBESC! ---- FLORINA COJOCARU




Lasă-mă să te cuprind,răsărit de mine,
Să-mi tremure de flori liliachii, iubirea,
Să mă-nfăşor în nouri, s-adulmec fericirea,
De-a fi cu tine!

Lasă-mă să te ating, în ceruri cârpace,
În dimineaţă cu miros de cherhanale,
Singurătăţii, îi spun să îmi dea pace,
Tristeţii, să o ia uşor, la vale!

Vindecă-mă cu iubire de tine,
În verdele lăuz de primăvară,
Să fii doar fir de iarbă ce se-nfioară
În ziuă, de mine!

De-a pururea, frumoasă, de-a pururea, iubită,
Rogu-te, lasă sărutul meu să te-ncălzească!
E-un drum atât de scurt, lasă să te găsească
Dorinţa mea de a te face fericită!

Doar pentru tine, cerul sărută marea-n apus,
Doar pentru tine,am atâtea cuvinte de spus!
Vântul mângâie pădure, doar pentru tine,
Şi soarele-n dimineaţă răsare, în doruri de mine!

Apleacă-ţi urechea spre cochilie de noapte,
Ascultă de mare, chemare, în şoapte!
Lasă-mă să te iubesc în primă lumină,
Şi-n ultimă, când îngeri în iubire se închină!

Lasă-mă să-ţi fiu visul ce-n noapte te-ajunge,
Să fiu val zbuciumat în furtună de mare,
Să fiu lacrimă de cer ce îmi plânge,
De tine, chemare!

Şi în galopuri nebune, de seară,
Să-ţi fiu tribut de dalbă primăvară!
Lasă-mă să te iubesc în verde născând
O lume de basm, în ziuă de rând!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu