VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 31 martie 2012

EŞTI ATÂT DE FRUMOASĂ! --- Florina Cojocaru




Trecute ninsori topească-se pe buzele tale,
Şi marea să-ţi poposească pe pântec de poveste,
Iar vântul să-ţi măture totul din cale;
Iubita mea, până la ziuă, 
Atâta timp mai este! 


Te pierde în mare de mare, în apus, 
Şi lasă-ţi umerii de aripi să crească, 
În lanul de maci sângerii să se nască 
Poveste de noi, de timp ce s-a dus. 

Eşti atât de aproape, atât de frumoasă, 
De iarbă îmbrăca-voi sâni piersicaţi, 
Şi-n orice loc, cu tine, mă voi numi acasă, 
În seară de poveste, când norii-s parfumaţi. 

Genunchii să ţi-i pleci pe nisipuri roşcate 
Când ceruri tresări-vor de iubire târzie; 
În braţe-mi te pierde, frumoaso, în noapte, 
Să ne-ameţim de atâta poezie! 

Eşti atât de aproape, atât de senină, 
Când lună rostogoleşte tăcere de soare, 
Un fluviu de foc, de iubiri şi lumină, 
Iubeşte-mă-n noapte, de floare ninsoare! 

Îmbată-mă de mirosurile tale 
De înger-femeie, în noapte albastră, 
Coboară furtuni din munte, în vale, 
Şi lasă-mi de suflet, deschisă fereastră! 

Eşti atât de frumoasă, atât de aproape, 
Şi-n sfârcuri rozii prăvale-se luna, 
Iar ceruri furibunde să mă înece-n ape, 
De mă iubeşti, cum mor, îmi e totuna! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu