VERSURI...

Persoane interesate

marți, 21 februarie 2012

Petre Violetta - Arunc zăpezi





Mi-arunc zăpezile, iubite peste ierni
Frisoanele de frig le-ascund în vers,
Când peste mine primăveri aşterni
Şi mă aduni buchet de flori din mers.

Cochet mi-aşez petalele albastre
Să nu rănesc dantela parfumată,
Pudrez cu praf de zâmbet şi de astre,
Un rid uitat şi-o nevăzută pată.

Mă prinzi de mână şi-ntr-un fin balans
M-apropii de chemarea ta, ispită!
Ne sărutăm aromele în dans
Eu, violet arunc frunza rănită...

Tu o ridici şi-i bandajezi nervura
Ce sângerează verde sideral.
Şi sorbi un bob de rouă de pe gura
Deschisă ţie într-un gest astral.

Într-un vârtej de nuanţe parfumate
Se sting zăpezi şi primăveri răsar,
Aleargă spre pământ, razele toate
Din soarele ce mă iubeşte iar.

Mă mângâie...tu să nu fii gelos!
Căci razele îi sunt neveste oarbe.
M-atinge lateral, de sus în jos 
Şi toată iarna de sub piele-mi soarbe...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu