VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 27 ianuarie 2012

la o cafea cu Viata






Singur la o cafea




Singur, la o cafea
am ocazia
să invit Viaţa
la o discuţie foarte serioasă



Viaţa mea
se aşeză sfioasă,
tăcută.
Nu prea avea 
ce să spună despre
ea.



Am încurajat-o,
am rugat-o 
să(mi) zâmbească
fiindcă va trebui
să-i mulţumesc
pentru tot ce mi-a dat,



Ea m-a învăţat
că mierea este mereu
într-o linguriţă
şi să ţin bine minte 
gustul ei ştiut
doar de zei.



I-am spus
că am întâlnit dragostea...
este ca o pasăre
pecare nu o poţi ţine 
niciodată în mâini
dar care-şi face cuib
în sufletul tău
şi...neinvitată de nimeni
îţi ocupă toate cămările lui
şi eşti nevoit
să-i plăteşti întreţinerea...
nu ar fi prea mult,
doar câteva suferinţe



Ea, Viaţa,
m-a-ntrebat
dacă am fost iubit vreodată,
dacă măcar un suflet
şi-a întins degetele
către al meu
să mângâie părul lui bălai
de copil...
I-am răspuns
că-mi amintesc de câteva cereri
că acele inimi 
mi-au cerut adeverinţă
în acest sens...



le-am răspuns că,
Dumnezeu nu-mi va semna
niciodată aşa ceva
deşi, numere de înregistrare
aş avea oprite, câteva,
fraudulos...
ştiu...dar numai aşa te poţi salva,
uneori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu