VERSURI...

Persoane interesate

miercuri, 23 noiembrie 2011

CONCLUZII CONTRARE ÎN POLITICĂ


CONCLUZII CONTRARE
 
• Poţi bate câmpii cât doreşti, dar numai dacă-s câmpii tăi…
 
• Actualitatea politică a lui Bruegel: orbii sunt călăuziţi de un alt orb.
 
• Toţi cei care spun ca au treabă n-au treaba.
 
• - Te-ai spălat pe dinţii?
 
- Încă de ieri…
 
• Respectarea legilor ne face mai buni (inregistrată de Nae Cernăianu)
 
• Treaba se va sfârşi cu siguraţă prost…Înca nu ştiu pentru cine…
 
• Dacă vrei să umbli cu dulăii cei mari, trebuie să latri cu ei (folclor).
 
• Noi doi am ajuns la concluzii contrare, dar eronate.
 
• Vai celor fără alternative.
 
• Nu exista să nu existe o rezolvare!
 
• Unele absenţe sunt mai importante decât multe prezenţe.
 
• Aniversare… Adică de ce ar trebui eu să mă bucur că viaţa mi s-a mai scurtat cu un an? (Vlad Nicolau).
 
• Cuţitul e bun când taie pâinea.
 
• Numai oamenii trecutului se luptă cu fantomele trecutului.
 
• Destul e un cuvânt relativ
 
• La aceeaşi întrebare poţi primi răspunsuri mari şi mici…
 
• Bârfa trebuie întărită cu dovezi palpabile (Andrei Bacalu).
 
• Viitorul nu-i decât o colecţie de promisiuni şi speranţe.
 
• Mai bine să-ţi cumperi judecător, decât să-ţi iei avocat (din înţelepciunea popoarelor).
 
• Nimicul e inepuizabil.
 
• Poliglotii sunt suspecţi.Te pot vinde fără să prinzi de veste (Zoltan Terner).
 
• Prostul încă mai poate fi prostit.
 
• M-am prins că tipul citează din cărţi care nu există.
 
• Când s-a crezut că, în sfârşit, am destulă experienţă, m-au considerat depăşit….
 
POLITICA
 
• Apucă-te de lucru în ograda ta! Sau a altuia, dacă plăteşte bine.
 
• Astăzi nu, mâine poate, poimâine probabil, după aia aproape sigur….
 
• Portret: născut plictisit.
 
• Promptitudinea este o formă de politeţe (Andrei Bacalu).
 
• Cel mai adesea nu am nici o vină, dar am ghinion.
 
• Prietenii prietenilor mei… se ceartă între ei.
 
• Omul este singurul mamifer care face politică.
 
• Trebuie să ne obişnuim noi cu ei şi ei cu noi, că altfel îi ia mama dracului (Vlad Nicolau).
 
• Varianta modernă: "Romeo şi Julian".
 
• Democraţia este numai un cuvânt. Depinde ce pui în spatele lui.
 
• Şi avocaţii spală rufele murdare în familie?
 
• Cum se dezamorsează o bombă sexy ? (Liviu Marcu).
 
• M-am întrebat de multe ori, dar nu mi-am răspuns.
 
• Timizii sunt modeşti. Şi modeştii sunt timizi.
 
• Ca să te ajute Dumnezeu, trebuie să te ajuti singur (citat).
 
• Până şi modificările s-au schimbat.
 
• Îl citesc de o viaţă şi jumătate (Zoltan Terner).
 
• Lung şi strâmb e mai periculos decât scurt şi strâmb…
 
• Marii cuceritori de inimi se iubesc, în primul rând, pe ei.
 
• Apa otrăveşte vinul
 
• Când glumeşte X, e o adevărată tragedie.
 
• „Vai de mine şi de mine… Dacă mor, ce mă fac?"(inregistrată).
 
• Cea mai buna oaie e cea care se lasp mulsă (Getta Berghoff).
 
• Acordă-i omului sută la sută încredere. Va avea el grija să reducă procentele.

 
Dr. Dorel SCHOR
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu