VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 20 noiembrie 2011

BINE V-AM REGASIT DRAGI PRIETENI !



Mi-a fost tare dor de voi dar..., viata nu e intotdeauna asa cum ne-am dori sa fie... Are suisuri, coborasuri si multe incercari carora trebuie sa le faci fata... Cateodata in suflet ti se lasa o mare tacere, o tacere care doare si parca, nu mai poti vorbi, nici macar sopti...
Singura cale e sa lasi timpul sa treaca, sa acopere daca poate ranile din sufletul tau  ca sa poti vorbi din nou...
Mai greu e sa-ti recapeti increderea in oameni, in cei care te-au ranit si care-ti rad in fata atunci cand iti fac rau...
Dar viata merge mai departe si noi trebuie sa tinem pasul cu ea...
Va iubesc dragi prieteni virtuali si va multumesc pentru ca zi de zi imi sunteti alaturi si ma vizitati....
De aceea va daruiesc multe flori impreuna cu toata dragostea si admiratia mea si va doresc o saptamana cat mai frumoasa si senina , daruindu-va multe "margaritare pt suflet"... 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu