VERSURI...

Persoane interesate

marți, 23 august 2011

O ZI BUNA PRIETENI DRAGI..., O ZI CARE SA VA ADUCA MULTE BUCURII SI SPERANTE !



Free Image Hosting Art Pictures View Photos
“Nu am nicio treabă cu trecutul, şi nici cu viitorul. Eu trăiesc acum.”
Ralph Waldo Emerson
“Poţi să strângi trecutul atât de strâns de pieptul tău încât să-ţi lase braţele libere ca să poţi îmbăţişa prezentul.”
Jan Glidewell
“Oportunităţile zboară în timp ce noi şedem regretând şansele pe care le-am pierdut şi nu suntem atenţi la fericirea care vine din cauza fericirii care s-a dus.”
Jerome K. Jerome
“Zi obişnuită, lasă-mă să-mi dau seama ce comoară eşti. Lasă-mă să învăţ de la tine, să te iubesc, să te binecuvântez înainte de a pleca. Nu mă lăsa să te neglijez fiind în cautarea unui maine rar şi perfect.”
Mary Jean Iron


“Iubeşte oamenii nu lucrurile; foloseşte lucruri nu oameni.”  
Spencer W. Kimball
În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că, probabil, acesta este un moment prielnic să îţi resetezi priorităţile. Decide din nou ce e important pentru tine. A trecut ceva vreme de când nu le-ai mai revizuit, poate că ar trebui să te opreşti din ceea ce faci acum şi să le revizuieşti astăzi. Ce este cu adevărat important chiar acum? CINE este cu adevărat important chiar acum? Îndreaptă-te către acesta. Îndreaptă-te fix către acesta. Pune-l în capul listei tale astăzi. Fă-o. Fă-o chiar acum.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu