VERSURI...

Persoane interesate

joi, 14 iulie 2011

FIORUL DE SEARĂ (Diamant şi Noroi)

 ...am să CÂNT...şi-am să SCRIU...până n-am să mai FIU...
despre NOI...doar, noi DOI...şi-un MIRACOL TÂRZIU...
despre DRAGOSTEA PURĂ...CURATĂ ca ROUA din Zori...
am să-ţi prind, DRAGA MEA, toate STELELE-n Păr...
şi-o BENTIŢĂ din FLORI de Cireş şi de Măr...
DUMNEZEU să îţi facă din Ochi...pe sub Fruntea-i de Nori...
am să-ţi fur MELODIA din Nume...
şi-am s-o scriu NOAPTEA ASTA, pe Cer...
să te cânte POEŢII, prin LUME...
îmbătaţi de-al IUBIRII MISTER!...
SENTIMENTE se nasc...se-nfiripă...şi cresc...
între CEI ce îşi spun, ZI DE ZI, "TE IUBESC!"...
între INIMI ce SIMT DIAMANTUL...ascuns de NOROI...
VALUL VIEŢII ne-a-mpins la un ŢĂRM PENTRU DOI...
de pe Mări de TRĂDĂRI...AMĂGIRI...şi GUNOI...
la LIMANUL cu LACRIMI FIERBINŢI...care curg peste NOI...
...TE IUBESC, Noapte albă, de vară...
doar o Oră mai lasă-mi...să plâng...
şterge-mi FAŢA...şi du-mi-o afară...
de-o FEREASTRĂ DE CER să mi-o frâng! 
 ...de mi-e RĂU sau BINE
...eşti MEREU cu mine! 


Te sărut pe Suflet, LUME ROMANTICĂ! Să fii iubită!! şi...MULŢUMESC!!...


TEMA serii: când ai primit/dăruit ultima oară...o FLOARE? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu