VERSURI...

Persoane interesate

joi, 5 mai 2011

Pentru prietenii mei de suflet



Buna dimineata dragii mei prieteni de suflet
VA IUBESC!

Am sosit cu un mic dar pentru toti prietenii mei de suflet.





Click image for larger version

Name: fereastra.jpg
Views: 4
Size: 7.8 KB
ID: 13695

Sunt aici langa voi

Daca azi esti singur
Si nu e nimeni sa asculte glasul tau, tacerea ta, inima ta
Sunt aici, sunt cu tine.
Daca azi esti inconjurat de oameni
Dar nimeni nu asculta glasul tau, tacerea ta, inima ta
Sunt aici, sunt cu tine
.Daca pasesti in valea uitarii sau a plangerii
Asculta vantul, respira si simteSunt aici, sunt cu tine.
Ma opresc azi si te ascult
Ma inconjor in liniste si te tin aici, in palma
Nu te lasa, nu te lasa, mergi inainte
Pe firul vietii tale sunt inca multe
Si frumusetile vin din umbre, de multe ori din umbre,
De multe ori ori neasteptate.
Nu te lasaAzi - si azi e in fiecare zi -
Sunt aici, sunt cu tine.
Doar atat, sa privesti in cer
O sa-mi vezi ochii acolo,
Privesc si eu in cer si te vad,
Si ascult glasul tau, tacerea ta, inima ta.
Ori inchide ochii si priveste-ti in inima,
Sunt aici si ascult glasul tau, tacerea ta, inima ta.

Omule drag, nu te lasa

Esti iubit.

...SI FA-O ACUM.
ACUM, CAT EI SUNT IN VIATA!

 Va doresc sa aveti o zi cat mai frumoasa langa cei dragi .
Va imbratisez Luca











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu