VERSURI...

Persoane interesate

miercuri, 27 aprilie 2011

CE ESTE DRAGOSTEA ?


 
 
 
Dragostea este mai mult decât universul
Dragostea este mai mult decât o întelege omul
Dragostea nu este cea care te face să suferi
Dragostea este cea care te face să speri.

Dragostea împlineşte şi cel mai nefiresc vis
Dragostea nu este un compromis
Dragostea te învaţă să nu greşeşti
Dragostea te învaţă să preţuieşti.

Dragostea adevărată nu se sfarşeşte niciodată
Dragostea este jertfa necondiţionată
Dragostea o poartă în suflet doar cine o caută
Dragostea e un rai de unde nimeni nu poate să te scoată.

Acum să-mi spui tu ce-nseamnă dragostea
Să-mi spui dacă e ceva mai mult decât dragostea
Eu toată viaţa am căutat dragostea
Şi am aflat-o în tine suflete ce cauţi dragostea.

DE JULIA JIHAN
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu