VERSURI...

Persoane interesate

joi, 9 ianuarie 2014

Legenda Papadiei




La inceput Dumnezeu a trimis un inger la toate plantele ca sa spuna cum vor sa arate. Numai papadia nu stia cum dorea sa arate si ingerul ii mai lasa o zi sa se gandeasca.



In ziua aia papadia rugandu-se a dat cu ochii de soare si s-a hotarat sa arate ca el si sa-i zica ingerului cum vrea sa arate,  ca vrea sa fie galbena si frumoasa ca soarele. Apoi vazu luna si se razgandi. Vroia sa arate ca ea. Sa fie alba, rotunda si frumoasa. Apoi vazu si stelele si-i placura si acelea.Cand veni ingerul nu stia ce sa-i spuna vroia sa fie ca soarele, ca luna, ca stelele. Nu era hotarata.
Asa ca Dumnezeu i-a indeplinit toate dorintele. De aceea papadia este la inceput galbena ca soarele, apoi alba si daca sufli peste ea se imprastie precum stelele.




Un comentariu:

  1. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere