VERSURI...

Persoane interesate

marți, 7 ianuarie 2014

Lacrimă de soare (ucigaşului lacrimii mele) - VIOLETA PETRE




Mi-ai strivit un vis pe care îl păstram pentru-amândoi
(Nimeni nu-l ştia şi nimeni nu l-ar fi-mpărţit la doi)
Era lacrimă de soare, era lacrimă de nea
Ochiul meu acum se stinge fără vise, fără ea...

Şi m-ascund de tine, noapte şi mă caut printre zori
(M-a uitat acolo soarta, fără lacrimi) şi mă dori
Când te-aşezi peste lumină şi m-acoperi cu-n apus;
În genunchi aştept amurgul...şi ce-aş mai avea de spus?

Când m-arunci în Purgatoriu să mă chinui, să nu mor
Şi mă dai ca hrană vie, iarăşi întrebărilor:
De ce doare-atât de tare? O minciună-i tot ce-a fost!
Şi tu, lacrimă, te-opreşte! Plângi în mine fără rost...

Lacrimă, de mine, sete nu îţi este? Ce păcat
Că la mine vii doar dacă eşti lovită de oftat!
Lacrimă de bucurie, te-aş feri de-al meu blestem
De mi-ai fi mereu aproape, când te strig şi când te chem...

Mi-ai strivit un vis şi timpul a-mpietrit năuc şi plec
Să-mi duc lacrima albastră la tăiat ori la înec...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu