VERSURI...

Persoane interesate

marți, 8 octombrie 2013

Am invatat ... -- Maya Angelou



“Am invatat ca, indiferent de ceea ce se intampla, indiferent de cat de rea pare ziua de astazi, viata merge in mod sigur mai departe, iar maine va fi mai bine.

Am invatat ca poti sa spui multe despre o persoana dupa modul in care se comporta in aceste trei situatii: o zi ploioasa, pierderea bagajului si luminitele de Craciun incalcite.

Am invatat ca, indiferent de tipul relatiei pe care o ai cu parintii, or sa-ti lipseasca mult atunci cand vor pleca din viata ta.

Am invatat ca a-ti castiga existenta nu inseamna acelasi lucru cu a-ti castiga viata.

Am invatat ca viata iti da uneori si a doua sansa.

Am invatat ca nu ar trebui sa mergi prin viata tinand cate o o manusa de baschet in ambele maini. Ai nevoie sa fii capabil sa arunci si anumite lucruri inapoi.

Am invatat ca, ori de cate ori decid ceva cu inima deschisa, iau de obicei decizia potrivita.

Am invatat ca, in ciuda faptului ca am dureri, nu trebuie sa fiu una din ele.

Am invatat ca in fiecare zi ar trebui sa intinzi mana si sa atingi pe cineva. Oamenii au nevoie de o imbratisare calduroasa sau doar de o bataie usoara si prieteneasca pe umar.

Am invatat ca oamenii or sa uite ce ai spus, or sa uite ce ai facut, insa nu or sa uite niciodata felul in care i-ai facut sa se simta.

Am invatat ca inca mai am o groaza de invatat”…. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu