VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 30 decembrie 2012

Sunt aici! - Florina Cojocaru




Sunt aici! Doar întreabă-mă despre tine
Şi-ţi voi spune cum îţi place cafeaua,
Cum, dimineaţa, îţi întinzi alene coapsele 
Peste cearşafurile ce stau grămadă sub arcuirea trupului tău;
Îţi pot spune atâtea, câte nu mai ştiu despre mine...
Sunt aici! Am fost şi ieri, sunt şi azi,
Poate şi mâine în viaţa ta
Şi am ascultat cuvintele-ţi ca pe un dat
De nu m-am săturat privindu-te
Zi şi noapte!
Am respirat de tine,
Am visat de tine...
Dar tu, draga mea,
Mai ştii ceva despre mine,
Despre umbra ce-ţi însoţeşte mersul zilelor,
Tăcută şi ştearsă?
Uite, daca m-ai întreba cum îmi place cafeaua,
Dacă ai întreba, măcar o dată, de mine
Ţi-aş răspunde negreşit:
Iubito, îmi place cafeaua
Cu aromă de... tine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu