VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 30 decembrie 2012

Cu mult înainte - FLORINA COJOCARU




Perdele de lumină îţi învăluie faţa.
Te simt atât de aproape încât dacă aş întinde mâna
Aş tresări ca la atingerea mătăsurilor.
Sunt orb de iubire şi mă doare orice depărtare
De tine, cât de tare doare!
Te ghicesc după toate celelalte simţuri
Pentru că nu te-am văzut niciodată!
Cu siguranţă eşti cea mai frumoasă fiinţă
Şi eu cel mai norocos om pentru că
Ţi-am fost fie şi pentru un cântec aproape,
Fie şi pentru un vis!
Te adulmec ca pe o dimineaţă
Şi nările se dilată să-ţi simt toate trăirile.
Te vreau aici, lângă mine,
Vis ce-mi încălzeşte o viaţă.
De ploi ce îmi spală griul căderilor,
De zăpezi ce troienesc zborul îngerilor
Până spre primăvară,
De ziuă ce vine,
Te vreau aici, lângă mine,
Doar pentru mine!
Să te pipăi orbecăind ore în şir,
Cel mai fericit orb dintre toţi orbii,
Să te gust dulcea mea amăruie
Şi să-ţi spun că eşti unică pentru că înainte 
Să te pot vedea, cu mult înainte,
Doar te-am iubit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu