VERSURI...

Persoane interesate

luni, 12 noiembrie 2012

Aşteptare --- Florina Cojocaru





Sunt blestematǎ sǎ iubesc
Şi sǎ aştept în gara vieţii
Un tren atât de nefiresc
Ce dǎ bineţe dimineţii.

Mi-e frig, iubite, şi mi-e fricǎ,
Pustie-i banca de-aşteptare
Când trenuri tainice ridicǎ
Spre ceruri, toamnǎ care moare.

Eu am bilet doar de-mprumut
Şi- aştept îmbǎtrânind în iarnǎ ;
Nu ştiu în care tren sǎ urc,
Spre tine visele mǎ cheamǎ.

Sunt trenuri care vin şi pleacǎ,
Nici nu mai ştiu în care eşti,
Aştept zǎpezile sǎ-mi treacǎ,
Îmbǎtrânesc ţesând poveşti.

Visez în colţul meu de garǎ
Grǎdini cu flori şi mulţi copii,
Sǎ-mi fie veşnic primǎvarǎ,
Mǎ tem cǎ n-ai sǎ poţi veni.

Sunt blestematǎ sǎ iubesc
Un om care nici nu mǎ ştie,
Singurǎtǎţi îmbǎtrânesc
Purtând pe buze, poezie.

Şi de-ai sǎ vii, iubitul meu,
De-ai sǎ cobori în gara mea,
Voi înflori a curcubeu
Şi voi ploua pe tâmpla ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu