VERSURI...

Persoane interesate

luni, 28 mai 2012

Te naşte de albastru! ---Florina Cojocaru




În scorbură de suflet,
Strâng scame dintr-un cer;
Te naşte de albastru, din nou,
În gând stingher!

Speranţa mi-e stângace,
În zilele codate,
Şi-aştept s-apari în noapte,
În visele-mi cârpace.

De ploaie febrilă tânjeşte cuvântul,
Mi-s surde cântările în primăvară,
Te naşte de albastru, cumva, înspre seară,
Când pribeginde vânturi îmi poartă-n taină, gândul.

Te naşte de albastru, din nou, de se mai poate,
În dimineţi cerate, şi dăruie iubire;
Te naşte de albastru, în vise dintr-o noapte,
Şi lasă-mă să cred din nou în fericire!

Albastra mea speranţă, albastra mea visare,
Te naşte într-o lume tânjindă, şi bolândă,
Flămândă de iubire, sătulă de uitare,
Te naşte de albastru, în dragoste plăpândă!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu