VERSURI...

Persoane interesate

miercuri, 4 aprilie 2012

Petre Violetta - Nu-mi frânge!



Nu-mi frânge ramura, străine, ce-a -mbobocit atât de greu!

Eu m-am rugat la colţul lunii şi m-am rugat la Dumnezeu

Să-mi fure lacrima devreme, în zorii unei dimineţi;

Nu-mi frânge ramura, străine, şi nu-mi ciobi amar de vieţi!



Nu-mi frânge clipa de-nviere în care-am strâns tot ce mi-ai dat:

Sărutul adormit în palmă şi dorul meu făr' de păcat;

Mai lasă-mă să pierd o noapte, sub cerul tău cu nuferi goi!

Mai dă-mi o clipă de-nviere, în care să murim în doi!



Nu-mi frânge toată-nlănţuirea, în care-am împletit un dor

Pe care l-am păstrat sub gene, pentru alesul norilor!

Mai cântă-mi un rotund ecou, cules din şoaptele de taină

Şi înveleşte-mă cu flori şi din culori să-mi faci o haină!



Nu-mi frânge noaptea ce-am visat, chiar de nu sunt aleasa ta!

Am înflorit o clipă doar, şi-am strălucit în toamna mea;

Acolo voi mai scrie iar, un vers pe-o frunză-n vânt pribeag

A fost o clipă doar, în care eu ţi-am fost, ce? Tu mi-ai fost drag...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu