VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 30 martie 2012

Şi de-am iubit.... - de Florina Cojocaru


Şi de-am iubit, nu uita c-am iubit,
Şi de urăsc, nu dau vina pe tine!
Şi de-ai greşit, fii un om fericit,
Şi uită de tot, şi uită de mine!

Şi lasă-mi de plâns, ceruri umede, reci,
Pământuri băltind în doruri de tine,
Privire de mine, în noapte, petreci,
Nu mă-ntreba de mi-e rău, de mi-e bine!

De mai iubesc, nu îţi pese nicicum,
Căci pot trăi cu amintire de noi!
Şi într-o zi, şi ea va fi scrum,
Arzând de mine, pe umerii-ţi goi.

Şi de-am iubit, nu uita c-am iubit,
De mai iubesc, încă pot a uita;
Să nu crezi într-un drum ce-i sfârşit,
Încă pot să trăiesc, încă pot a visa!

Nu-ţi fă iluzii prea multe în noapte,
Da, mă doare amintire de tine,
Dar am puterea să număr cu şoapte
Depărtare,şi uitare de mine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu