VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 9 martie 2012

O ZI BUNA VA DORESC DRAGI PRIETENI !




“Lumina zorilor, când răsare, îndrăzneşte. Să încerci, să sfidezi, să stăruieşti, să fii statornic, să-ţi fii credincios ţie însuţi, să te iei la trantă cu destinul, să uimeşti dezastrele cu sângele tău rece, să înfrunţi puterea nedreaptă, să insulţi biruinţa care s-a îmbătat, să nu-ţi pierzi cumpătul şi să ţii piept.”
Victor Hugo


În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că viaţa îţi oferă o oportunitate extraordinară în fiecare moment să vezi şi să experimentezi Cine Eşti Tu cu Adevărat. Urmăreşte-te în această zi. Doar observă-te. Priveşte la ce faci moment cu moment… şi de ce. Întreabă-te când eşti în mijlocul a ceva, “Ce legătură are asta cu motivul real pentru care sunt eu aici?  Pentru asta am făcut atâta cale să experimentez pe Pământ?” Dacă răspunsul este un Da răsunător, continuă. Dacă răspunsul este Nu, întreabă-te, “Atunci ce fac eu în această lume?” Priveşte cuvintele şi ia-le ad literam. “Ce-fac-eu-în-această-lume?” în ce sunt eu implicat(ă) în fiecare zi şi ce legătură are asta cu sufletul meu? Este doar o întrebare … o simplă întrebare…
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu