VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 24 martie 2012

MĂ PREDAU SINGURĂTĂŢII DE MINE - Florina Cojocaru




Mă predau. 
Am obosit ziua de azi, şi ea pe mine,
 Şi în apus, întind mâini către ceruri ,
De durere, de frică, de neputinţă,
 De o oboseală fizică,
 Sau poate că şi gândurile dor....
 Lumini strecurate în perdea de-ntuneric,
 Să-mi adoarmă pe frunte-mi crispată, îmi vor.
 Mă predau!
 Tot ceea ce-mi doresc
 Este liniştea unei nopţi cu lună mai puţin colţuroasă,
 Cu o ceaţă, aproape prietenoasă,
 Şi să dorm, să dorm...
 troienit în zăpadă de vise pure,
 Ca inima unui copil,
 Să uit de legile scrise şi nescrise,
 În ceas dintr-o noapte, undeva, spre april.
 Mă predau.
 Am obosit ora de văicărelile mele,
 Şi-mi caut, timid, un loc, sub pătură de stele.
 Las păsările cerului să-mi poarte cuvântul,
 Şi-mbrac în tăcere de mine, şi gândul.
Mă predau singurătăţii de mine,
 Şi doare mai tare decât m-aş fi lovit;
 Mă predau ceasurilor uituce,
 Şi da, mă întreb, cu ce am greşit.
 Mă predau singurătăţii de mine, în noapte cu lună;
 Nu am încetat nicicând a dori să mai fim împreună!
 Mă predau singurătăţii de mine,
 Şi în noapte cu vise, tot ce îmi doresc, e să adorm de tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu