VERSURI...

Persoane interesate

joi, 26 ianuarie 2012

UN INGER VORBESTE CU MINE...


-De ce pleaca speranta?
-Nu stiu, pleaca si ea, poate din cauza ca tu
ai izgonit-o si i-ai spus ca renunti la visele
 tale si ca nu mai crezi in ele.
-Am facut eu asta?
-Da, asa ai facut.
-De ce Dumnezeu nu mai este aici?
-Cum sa nu mai fie?El este aici dar
Tu ai inima prea impietrita ca sa poti sa il simti.
-Nu, tu nu intelegi, eu aveam atat de multe vise, insa
 El mi-a tot zis sa astept, iar acum m-am saturat
de mine, m-am saturat sa astept.
-Crezi ca El nu te mai iubeste?
-Nu, El a promis ca va fi langa mine mereu,
cu siguranta ma iubeste.
Da, Isus ma iubeste!
-Pai, gandeste-te te ca il superi acum pentru
 ca daca El ti-a spus sa astepti are motivele Lui.
Iubeste, iarta asa cum si El te-a iertat pe tine,
daruieste tot ce ai mai bun si nu uita sa astepti!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu