VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 23 decembrie 2011

Multumesc



Mulţumesc tuturor celor care au luat visele mele în derâdere…
Ei au fost cei care mi-au înaripat creativitatea.
Mulţumesc tuturor celor care au încercat să mă încarcereze în sistemele lor…
Ei au fost cei care mi-au indus adevăratul sens al libertăţii.
Mulţumesc tuturor celor care m-au minţit…
Ei au fost cei care mi-au arătat reala putere a adevărului.
Mulţumesc tuturor celor care nu au crezut în mine…
Ei au fost cei care m-au încurajat să mut munţii din loc.
Mulţumesc tuturor celor care m-au desconsiderat…
Ei au fost cei care au renăscut curajul şi încrederea în mine insămi/însumi.
Mulţumesc tuturor celor care m-au părăsit…
Ei au fost cei care mi-au oferit spaţiul de a descoperi necunoscutul.
Mulţumesc tuturor celor care m-au trădat şi care m-au exploatat…
Ei au fost cei care mi-au deschis ochii, învăţându-mă să fiu prevăzător.
Mulţumesc tuturor celor care m-au rănit…
Ei au fost cei care m-au instruit să mă maturizez depăşind durerea.
Mulţumesc tuturor care au atentat la liniştea mea interioară…
Ei m-au făcut puternic, instruindu-mă să lupt pentru pacea sufletească.
Dar, în primul rând, mulţumesc tuturor celor care mă iubesc aşa cum sunt…
Ei îmi conferă şi induc puterea supravieţuirii!
Vă mulţumesc,

Paolo Coelho

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu