VERSURI...

Persoane interesate

marți, 13 decembrie 2011

DECEMBER



 

un sărut suspină-n ruginiu de toamnă   
o cană se îmbracă cu roşu de struguri   
amintiri strivesc buze din nopţi de jăratec   
rătăcită o rază spre noapte aleargă   
spre apus cerul suspină încă lumină   
un eu mă alergă spre iarnă   
un ochi de lac închide gene printre raze   
târziu frigul se zgribuleşte-n ferestre uitate   
pe mine am dezbrăcate priviri   
un colţ de umbră rătăceşte tremurând câmpia   
zarea dincolo de mine uită ziua trecută   
o frântură de rouă se sparge îngheţată   
toamna spre iarnă strigă cu vânt şi zăpadă   
un strigăt de pasăre caută cerul ranită   
fără priviri culori în cenuşiu pictează zarea   
vara trecută amăgeşte încă destine   
năuc aleargă visul prin mine şi-mi spulberă speranţa   
în pumn am strânsă amintirea ta   
mă doare   
nopţile curg încet în mine şi rana vieţi-mi suspină   
un copac zgribulit îmi opreşte privirea   
fără paşi pierduţi îmi caut încă cărarea   
o mască albă îmbracă pământul   
ascunde rănile şi durerile toamnei din mine   
timpurile trecute-mi plâng amăgirea   
pădurea desfrunzită mă atrage în întuneric   
colţul ierbii moare sub tristeţea de sus căzută   
gândul meu în alb îmbrăcat rătăceşte privirea   
imesitatea nu-i departe văd lacrimi în fulgi de suflet   
dinspre December tu baţi în geamul din mine   
te aştept în durere   
  
by Viorel Muha   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu