VERSURI...

Persoane interesate

joi, 22 decembrie 2011

colindare-aş




Leru-i ler,  
dragă colindă  
şi în cer  
şi-a lui oglindă  
şi în apa dorului  
din casa sufletului.  
Prin ninsoare  
călătoare  
prin iubiri  
colindătoare.  

Leru-i ler  
colindă dragă  
pentru ochi  
şi-o gură fragă,  
pentru-un dor,  
pentr-un fior  
pentru visul călător  
ce-l descânt  
din nou să-mi vie,  
drept la mine în chilie.  

Leru-i ler,  
dă-mi , Doamne, ler  
şi în suflet şi în cer  
şi în vis  
şi-n paradis  
şi-n cuvântul  
ce l-am scris  
pe poteca-n care-am nins  
şi cu lacrime am plâns.  

Leru-i ler,  
Mai vin să-ţi cer  
al cântărilor mister  
ca să-l dau ,  
să-l dau în dar  
din hotar  
în alt hotar  

Leru-i ler,  
colindă dragă  
şi în suflet şi în cer  
dorurile le dezleagă  
şi le du în lumea largă  
Leru-i ler  
Şi iarăşi ler.  

Leonid IACOB  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu