VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 23 decembrie 2011

BUNA DIMINEATA !



Dimineață


am deschis ferestrele sufletului meu și am zâmbit : 
erai tu, chip de soare, coborând din vis pe treptele unei clipe perene
dăruindu-mi o impresie ninsă de crăciun cu flori de cireș

pășeai peste doruri risipite de adierea unui vis alb, de mătase
strecurându-te în ființa mea asemeni unei lacrimi de gând
ca să mă transformi într-o rază de speranță

asemeni unei minuni , țineai în palme universul pictat de emoții calme
culegând din el lumina blândă a unei tandre iubiri
pentru a mă înveștmânta cu tăcerea și catifeaua ei de rouă

era atât de senin și-ți simțeam sărutul înflorit din flori de argint
atingându-mi visele răsărite la căldura unei binecuvântate iubiri

am deschis ferestrele sufletului meu și am zâmbit: 
erai tu, dimineață albă înflorită din bucuria unei impresii de crăciun...
dăruindu-mi o fărâmă de stea născută în paradisul iubirii noastre...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu