VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 1 octombrie 2011

DRAGII MEI BINE V-AM REGASIT..., VA DORESC UN WEEK -END CAT MAI PLACUT ALATURI DE CEI DRAGI !


Foto: InkHong | Flickr.com

“Nu există oameni proşti, doar stări proaste.”
Anthony Robbins
“Vreau să fiu tot ce face din mine viaţa şi nu să fac din viaţa mea o experienţă. Eu însumi sunt experienţa şi viata mă modelează şi mă călăuzeşte.”
Albert Camus
În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că posibilitatea de a comite o greşeală nu ar trebui să te oprească niciodată din a a face lucrul pe care îl doreşti. Să nu îţi fie vreodată frică că nu ar ieşi cum “trebuie”. De fapt, nici nu există o cale “corectă” de a face orice… există numai felul în care tu îl faci. Aşa că dă-i bătaie. Fă-l! Nimic nemaipomenit nu a fost vreodată făcut de cineva care se temea de moarte că nu ar fi un lucru nemaipomenit.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ www.humanitysteam.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu