VERSURI...

Persoane interesate

marți, 2 august 2011

VA IUBESC MULT PRIETENI DRAGI SI TOCMAI DE ACEEA VA DORESC NUMAI BUCURII SI INTAMPLARI FERICITE !




Gândul pozitiv al zilei:


Zâmbesc şi mă bucur de viaţă.




Aleg dragostea, bucuria şi libertatea, îmi deschid inima şi permit ca lucrurile minunate să curgă în viaţa mea.




Citatul zilei:


Jim Rohn: “Mi se pare fascinant că majoritatea oamenilor îşi planifică vacanţa cu mai mare grijă decât îşi planifică propria lor viaţă. Poate pentru că e mai uşoară evadarea decât schimbarea.”


Donald Trump: “Adevărata măsură a succesului este dată de nivelul fericirii tale. Am o mulţime de prieteni care nu au mulţi bani, dar care sunt mult mai fericiţi decât mine şi de aceea consider că, probabil, au mai mult succes decât mine.”




si... pentru a avea intr-adevar o zi buna, as vrea sa va dau un motiv pentru a zambi..., o mica glumita ( bancul zilei...) :


3 prieteni au naufragiat pe o insulă izolată. După câteva săptămâni fără mâncare şi apă de băut au început să-şi piardă speranţa. Din senin, valurile au adus pe plajă o sticlă din care a ieşit un duh. Acesta a spus “Pot să vă îndeplinesc 3 dorinţe. Fiecare dintre voi puteţi să vă transformaţi câte o dorinţă în realitate.”
Primul dintre ei s-a entuziasmat şi şi-a exprimat dorinţa de a fi în Las Vegas cu băutura în mână, înconjurat de muzică, mâncare şi femei frumoase.” Nici nu bine a rostit ce şi-a dorit că a şi dispărut.
Cel de-al doilea dintre prieteni a zâmbit şi a spus “Vreau să fiu împreună cu frumoasa mea soţie şi cele 2 fiice, în cabana noastră din pădure, cântând colinde în faţa şemineului.” Şi acesta a dispărut din senin.
Duhul l-a întrebat pe ultimul bărbat: “Şi tu ce îţi doreşti.”
Acesta a răspuns “Uf, aş vrea ca prietenii mei să vină înapoi să mă ajute să mă decid…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu