VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 5 august 2011

Incredere

plot1 (700x486, 55Kb) 


Undeva te-am gasit cu frunte pe soare
Norii zambeau prin raze in parul meu
Nu vroiam sa te aflu
Si totusi veneam, veneai…. 
te gasisem si totu-mi parea colorat de imens.
Strans in pumni tineam apa de ploaie
Asteptam sa imi spui ceva nestiut
Undeva te-am gasit 
Cu piciorele goale
Pe-un mal unde marea era un mare suras.
Uneori replicile noastre erau goale
Cand eu vorbeam,
 de la tine nu venea nici un cuvant.
Uneori asteptarile erau vise ‘n culoare
Eu visam ca’n sfarsit
Sunt iubita de un print fericit.
Undeva ne cautam prin ninsoare,
Aici schimbam replici pe-ascuns,
Tu pluteai pe o mare de soare,
Eu eram un zefir cald, aninat pe-un suras.
E noapte acum
Si maine stiu ca tanjesc colorandu-ma
La fericirea mea, adunata-n al tau raspuns.

de Alexandra  Serban



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu