VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 7 august 2011

BUNA SEARA DRAGI PRIETENI...

Upload images 


Trebuie să învăţăm să-i lăsăm pe alţii să trăiască şi să înveţe. Singurul ajutor pe care îl putem oferi, vine din acceptarea şi dragostea noastră - şi nu din judecată -


 Paul Ferrini



Upload images 


"Iubirea poate exista numai între egali. Iubirea poate exista numai între fiinţe care au învăţat să se iubească şi să se preţuiască lăuntric.Iubirea nu ia ostateci. Ea nu se târguieşte. Nu este compromisă de frică. Dimpotrivă, acolo unde iubirea e prezentă, frica, prin miliardele de condiţionări pe care le implică, nu poate exista" 

 Paul Ferrini.



Poza 69 din 5441

Imagine 17 din 5441

Imagine 12 din 716

Poza 14 din 716

Poza 176 din 716


"Rose of Love"
Floare, care atrage iubirea in casa. Un alt nume - Rosa dragoste.

Poza 16 din 5441

Poza 56 din 716

Imaginea 2 din 5441



9 comentarii:

  1. BUNA SEARA...CRACIUN SI UN AN NOU FERICIT..!
    FELICITARI ,SI EU SUNT UN ROMANTIC ,NASCUT ,DAR AM RAMAS PAF...MINUNAT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place foarte mult Blogul tau...O seara frumoasa si La Multi Ani ...de 1Martie..!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos !
      Nu am mai scris de mult in blog... dar e parte din sufletul meu....

      Ștergere
    3. Multumesc frumos !
      Nu am mai scris de mult in blog... dar e parte din sufletul meu....

      Ștergere
    4. Buna seara ,inimioara ,am intrat iar dar vad ca nu vrei sa mai scrii deloc ,pacat ,imi place mult cum scrii...O seara frumoasa ..

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Noapte buna si multumesc pt toate cuvintele frumoase ! <3

      Ștergere
  3. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere