VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 30 iulie 2011

Va doresc week -end placut alaturi de cei dragi !


O zi bună 2 iulie
Foto: Paul Stein @ Flickr.com

GANDUL POZITIV AL ZILEI : 
Atitudinea pozitivă dă forţă potenţialului meu.

RUGACIUNEA ZILEI : 
Doamne, dă-mi curajul de a înfrunta problemele cotidiene şi înţelepciunea de a mă folosi de ele pentru a învăţa mai multe despre mine, despre lume.

CITATUL ZILEI : 
John Amatt: “Aventura nu înseamnă să fii atârnat de o frânghie pe un munte. Aventura este o atitudine pe care trebuie s-o aplici obstacolelor cotidiene ale vieţii: întâmpinând noile provocări, înhăţând noile oportunităţi, testându-ţi resursele faţă de necunoscut şi astfel descoperindu-ţi potenţialul tău unic.”

BANCUL ZILEI : 
- Aţi urmat recomandarea mea? întreabă doctorul. O pastilă înainte de masă şi un coniac mic la desert?
- Da, doar că la pastile am rămas cu 3 săptămâni în urmă, pe când la coniac am o lună avans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu