VERSURI...

Persoane interesate

miercuri, 13 iulie 2011

GANDURI IN NOAPTE...

Trei lucruri din viata care sunt irevocabile:...Timpul, Vorbele spuse si Ocaziile...
Trei lucruri pe care nu le poti refuza:...Speranta, Linistea si Onestitatea...
Trei lucruri care deterioreaza viata:..Orgoliul, Aroganta si Furia...
Trei lucruri care sunt la alegerea ta:....Visele tale, Succesul si Destinul tau...
Trei perle pe care trebuie sa le ai in viata ta sunt:....Respectul de sine, Dragostea si Adevaratii prieteni!... 



http://moniquebeauchamp.org/img4/oiseau-mb-438-329-ani.gif



... 
de n-aș privi spre amurgul zilei,
n-aș putea să-mi aduc aminte de ploaia scuturată din visul tău de primăvară

când toate se sting, 
cand toate culeg emoțiile rănite ale iubirii de peste zi
ca și cum toate îmbrățișările binecuvantatelor iubiri ar fi fost risipite acum o mie de ani și de vieți
de n-aș iubi, lumea întreagă s-ar prăbuși cu zgomotul unui surâs strivit de ne putința oamenilor de a zbura
și... m-aș topi la umbra tristeților tale.
 de n-aș fi, totul ar fi mai clar, mai senin și mai sfânt...  


http://moniquebeauchamp.org/img3/bonne-sem-oiseaux-6ani.gif





palide umbre de mirări,
cuprinse într-un tainic gând
amar îmi gustă din cuvânt
rănind în mine , iar, lumina

și cresc în mine grele ploi,
și dor în mine triste stări,
amar îmi gustă din cuvânt
apuse dimineți, iubirea...

Un comentariu:

  1. Buna ziua ma numesc sophia peter, eu sunt din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere