VERSURI...

Persoane interesate

joi, 19 mai 2011

VERSURI PT SUFLETE SENSIBILE...


CONTOPIREA APEI CU LUMINA...





Nu vreau decât să mă hrănesc cu apă şi lumină. 
Să-mi curgă-n suflet şi în trup cascade infinite de iubire. 
Să-mi împletesc nuferi în păr şi să miros picătura ce le-a colindat esenţa. 
Să-mi îngrădesc irisul cu aurore boreale ivite pe cerul luminii. 

Nu vreau decât să văd apa când se contopeşte cu lumina, 
cum se îmbrăţişează timid şi şoptesc una alteia secrete existenţiale. 
Nu vreau decât să-mi împletesc fiinţa-n cordonul lor sideral,
 să le îngădui să-mi cureţe umbrele şi fântâna putrezită a neputinţelor. 
Să fiu ca un embrion în pântecele lor de splendoare,
 să mă înec, 
să mă topesc, 
să prind rădăcini 



 



VREAU...


Ce vreau?
Vrei pătratul fluid de apă să te înghită,
Sfera învârtită de foc să te ardă
Să renaşti cu ele unită.

Ce vreau?
Vrei din praful de pe talpă,
Din noroiul de cuvinte
Armonios să înalti o harpă,
O harpă de cuvinte.

Ce vreau?
Vrei din haos negru de lumină
Şi din ţipăt antic de durere,
O lacrimă de pe lună
Să-ţi aducă mângâiere.

Ce vreau?
Vrei o picătură de iubire
Din paharul fericirii
Şi o viaţă de durere
Spre declinul nemuririi.

Ce vreau?
Vrei linişte si apoi pace
Rupte de febrila agitaţie
Din neamul tău ce tace
Dintr-un neam de aglomeraţi 


 (105x97, 4Kb) (105x97, 4Kb) (105x97, 4Kb)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu