VERSURI...

Persoane interesate

marți, 17 mai 2011

SA NE RELAXAM PUTIN...







Mainau: Paun din flori  

Mainau: Pitic din flori

INSULA MAINAU - PARADISUL FLORILOR, GERMANIA 


* * * * * * * 









CULMI...

Culmea melancoliei: sa cazi pe ganduri si sa-ti rupi mana
Culmea World Trade Center : urci cu liftul, cobori cu biroul!
Culmea ceasului desteptator: sa sune ocupat…
Culmea agriculturii : sa ari Calea Victoriei cu boii din guvern
Culmea ghinionului: sa faci pe prostul si sa ramai asa!
Culmea interfonului: sa suni si sa primesti ton de fax
Culmea matematicii: sa stai de unu singur si sa te simti in plus
Culmea prostiei: sa stingi lampa si sa aprinzi un chibrit ca sa vezi daca s-a stins
Culmea tramvaiului: sa-l traga politia pe dreapta
Culmea somnului: sa visezi ca dormi
Culmea lacomiei : sa mananci bataie si sa nu te saturi!
Culmea auzului: sa auzi cum se crapa de ziua
Culmea culmilor : sa aiba puricii paduchi
Culmea fotbalului : sa inceapa meciul si sa scrie pe gazon “nu calcati spatiul verde”
Culmea norocului: sa te calce o ambulanta
Culmea croitoriei 2: sa intorci pe dos costumul lui adam
Culmea fizicii: sa pasti un cal-putere pe un camp magnetic
Culmea culmilor: mutul ii spune surdului ca orbul se uita la ei…
Culmea politetii: sa stai pe scaunul electric si sa cedezi locul …
Culmea zgarceniei: sa dai bip la pompieri cand iti arde casa…




BANCURI...



In peregrinarile sale prin satele patriei, Basescu vede o batrana inchinandu-se si batand matanii in fata unei troite cu Iisus rastignit. Sigur pe dragostea netarmuita pe care i-o poarta poporul si, oarecum contrariat, intreaba: “mamaie, de ce nu te inchini mata mai degraba la iubitul presedinte al tarii?” Raspunsul nu intarzie sa apara: “Tare as mai face-o, maica, daca l-as vedea si pe el rastignit…”

Intr-un avion pilotii au uitat microfonul de comunicatie cu pasagerii deschis! Zice unul:
- Ce facem? Facem sex cu stewardesa sau mancam? Celalat raspunde:
- Mancam mai intai. Stewardesa ii aude si se grabeste spre cabina sa-i avertizeze ca au lasat statia deschisa, dar se impidedica si cade. La care o batrana zice:
- Nu te grabi maica, n-ai auzit? Mai intai vor sa manance…


- Stii ca sotul meu a aflat ca l-am inselat?
- Si ce s-a intamplat?
- L-am iertat. 



 

Un comentariu:

  1. Buna ziua ma numesc sophia peter, eu sunt din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere