VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 8 mai 2011

O ZI BUNA...

 
 Cand te-ai trezit in aceasta dimineata te-am observat
si am sperat ca imi vei vorbi, chiar si numai cateva cuvinte,
cerand parerea mea sau multumindu-mi
pentru un bine care ti s-a intamplat;
insa am vazut ca erai foarte ocupat pentru a gasi hainele potrivite
cu care sa te imbraci pentru a merge la serviciu.
Am continuat sa astept inca, in timp ce fugeai prin casa
pentru a te imbraca si aranja, eu stiam ca ai fi avut timp,
chiar si numai un minut a te opri si a-mi spune ”salut”.
insa erai prea ocupat
Pentru aceasta am deschis cerul pentru tine,
l-am umplut de culori pentru a vedea daca asa ma vei asculta;
insa nici de aceasta n-ai tinut seama.
Te-am observat in timp ce te indreptai spre locul de munca
si te-am asteptat rabdator toata ziua.
Cu toate lucrurile pe care le aveai de facut,
presupun ca tu ai fost prea ocupat pentru a-mi spune ceva.

Cand te-ai intors acasa am vazut oboseala ta,
si m-am gandit sa te ud putin
pentru ca apa sa-ti indeparteze stresul.
Ma gandeam sa-ti fac o placere asa tu puteai sa te gandesti la mine,
dar te-ai infuriat si ai ofensat numele meu,
eu doream mult ca tu sa-mi vorbesti,
era mult timp de cand nu mi-ai vorbit.

Dupa aceea ai deschis televizorul, eu am asteptat cu rabdare,
in timp ce priveai la televizor ai cinat,
insa ai uitat din nou sa vorbesti cu mine,
nu mi-ai adresat nici un cuvant.
Am vazut ca erai obosit si am inteles dorinta ta de silentiu
si asa am intunecat splendoarea cerului, am aprins o candela;
cu adevarat era foarte frumos, dar tu nu erai interesat a o vedea.

in momentul in care te-ai culcat cred ca ai fost distrus.
Dupa ce ai zis noapte buna familiei tale
ai cazut pe pat si imediat ai adormit.
Am insotit somnul tau cu o muzica,
animalele mele nocturne s-au luminat, dar nu era important,
poate tu nici nu-ti dai seama ca eu sunt mereu aici pentru tine.

Am mai multa rabdare decat iti poti imagina.
Mi-ar placea insa sa te invat sa ai rabdare cu altii,
Te iubesc mult de aceea astept in fiecare zi o rugaciune.
Sa stii ca peisajul pe care il fac e numai pentru tine.

Bine, te trezesti din nou eu sunt inca odata aici si astept
Fara nimic altceva decat iubirea mea pentru tine,
sperand ca astazi tu vei putea sa-mi dedici putin timp.

O zi buna…
(Tatal tau: Dumnezeu)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu