VERSURI...

Persoane interesate

marți, 10 mai 2011

LUATI AMINTE... !

 
 (209x28, 3Kb)
Un cuplu  casatorit prin anii 60,isi sarbatoreste nunta lor de 40 de ani intr-un mic restaurant linistit si romantic.
Dintr-o data la masa lor apare o mica zana care le spune:
Pentru ca sunteti un cuplu exemplar si pentru iubirea voastra  reciproca in tot acest timp ,va indeplinesc fiecaruia o dorinta!
Sotia spune:
Vreau sa calatoresc cu sotul meu drag in jurul lumii!
Zana flutura bagheta magica si apar 2 bilete  de calatorie in miinile ei.
Sotul s-a gandit un moment si spune:
Ei bine,asta e o oportunitate care nu-mi va veni de 2 ori.Imi pare rau iubirea mea, dar dorinta mea este de a avea o sotie cu 30 de ani mai tanara decat mine!
Sotia si zana  au ramas profund dezamagite.
Dar dorinta este o dorinta.Zana a fluturat bagheta magica si minune!....sotul a devenit de 92 de ani!.
Morala acestei povesti:Barbatii care sunt nemernici si nerecunoscatori ar trebui sa  nu uite ca zanele sunt totusi de sex feminin!...


 (209x28, 3Kb)
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu