VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 27 martie 2011

PT. CA E SAMBATA SEARA.. M-AM GANDIT CA NU VA STRICA NISTE PROVERBE..., CARE SPER SA VA DESCRETEASCA UN PIC FRUNTILE...

PROVERBE ROMANESTI 100% :

- Ca romanu' nu-i nici unu', unde-s multi putea fi unu!!

- Fie piinea cit de rea, tot ti-o fura cineva.

- Cine NE viziteza ne face ONOARE, cine NU, PLACERE.

- De urata nu-i frumoasa, da'i desteapta, proasta dracului'!

- Cine e harnic si munceste are tot ce vrea.Cine-i lenes si
chiuleste are tot asa.

- Ne nastem goi, uzi si flaminzi. De abia dupa aceea
lucrurile se inrautatesc.

- Cand nevasta tace, sa n-o-ntrerupi.

- In viata sunt doua cuvinte care deschid multe usi:
"trage" si "impinge" .

- Capul care a plecat, sabia nu-l taie.

- Omul intelept isi face vara sanie si iarna o pune pe foc.

- Cine fura azi un ou si se lasa prins...e bou!!!

- Proverb marinaresc: “Iubeste-ti copilul ca si cum ar fi al tau”.

- Nicio fapta buna nu scapa nepedepsita!

- Cum iti asterni, cum vine altul si se culca in locul tau.

- Daca totul a iesit bine,inseamna ca ai gresit undeva.

- Mama prostilor e mereu gravida...

- Prietenul la bani se cunoaste.

- Mai bine burtos de la bere decat cocosat de la munca!

- Lasa pe maine ce poti face azi ca poate maine nu mai este nevoie.

- Cand ai intrat in rahat pana la nas, tine-ti gura inchisa.

- Nu esti beat atata timp cat poti sta intins pe podea fara sa te sprijini.

- Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese !  



... SI INCA CATEVA ZAMBETE PT VOI...
Două călugăriţe mergeau cu maşina la plimbare. Pe drum, un vampir se izbeşte de parbriz, se prinde de maşină şi începe să ţipe, să zbiare, îşi arată colţii, etc. Şoferiţa, speriată, nu ştie ce să facă, la care pasagera:
- Dă-i cu ştergătoarele!! Dă-i cu ştergătoarele!!
Dă drumul la ştergătoare, îl loveste pe vampir, dar acesta nu cade. Pasagera:
- Stropeşte-l cu apă sfinţintă!! Stropeşte-l cu apă sfinţintă!!
Soferiţa dă drumul la jetul de apă, urlă vampirul, dar tot nu cade. Disperare, aproape că vampirul intră în maşină. Pasagera:
- Încearcă şi cu crucea!! Încearcă şi cu crucea!!
La care şoferita, coborând geamul:
- Dă-te-n crucea mă-tii jos de pe maşină!!! :lol: :lol: :lol:


Ce e căsătoria?

Căsătoria e când păstrezi fata şi nu trebuie să le-o mai dai înapoi părinţilor ei"- Eric, 6 ani

Ce fac îndragostitii la prima întâlnire?
"La prima întâlnire îsi spun numai minciuni unul altuia şi asta îi face suficient de interesaţi să se mai vadă şi a doua oară" - Martin, 10 ani
"Nu fac decât să mănânce cotlete de porc cu cartofi prăjiţi şi vorbesc despre dragoste" - Craig, 9 ani

Care e vârsta potrivită pentru a te căsători?
"Imediat ce termin grădiniţa, o să-mi caut o soţie " - Bert, 5 ani
"84 de ani - pentru că la vârsta asta nu trebuie să mai lucrezi şi ai tot timpul din lume să-l iubeşti pe celălalt" - Judy, 8 ani

Când se îndragostesc oamenii?
"Nimeni nu ştie de ce se întâmpla, dar am auzit că are legătură cu felul în care miroşi. De asta parfumul şi deodorantul sunt aşa de cumpărate" - Jan, 9 ani
"Când un om are pistrui şi găseşte pe altcineva care are pistrui" - Andrew, 6 ani
"Mi se pare că trage cineva cu o săgeată în tine, sau ceva de genul ăsta, dar restul nu e chiar aşa de dureros" - Harlen, 8 ani

Cum e să te îndragostesti?
"E ca o avalanşă şi trebuie să alergi ca să te salvezi" - Roger, 9 ani
"Dacă atunci când te îndragostesti e ca atunci când înveti cum să spui cuvinte pe litere, eu nu vreau. Îti ia prea mult timp" - Leo, 7 ani

De ce se ţin îndragostitii de mână?
"Le e teamă să nu le cadă verighetele, pentru că au dat o grămadă de bani pe ele" - Gavin, 8 ani

Când poţi să săruţi pe cineva?
"Nu ar trebui să săruţi niciodată o fată, înainte de a avea suficienţi bani ca să-i cumperi un inel şi un videoplayer, pentru că o să vrea să vadă imagini de la nuntă" - Allan, 10 ani

Cum e mai bine: singur sau căsătorit?
"E mai bine pentru fete să fie singure, dar nu şi pentru băieţi. Băieţii au nevoie de cineva să cureţe după ei"- Anita, 9 ani
"Mă ia durerea de cap când mă gândesc la asta. Sunt doar un copil. Nu am nevoie de astfel de necazuri" - Will, 7 ani

Opinii sincere despre căsătorie
"Sunt pentru dragoste, atâta timp cât nu se întâmpla când e Simpsons la televizor" - Anita, 6 ani
"Dragostea te va găsi, chiar dacă încerci să te ascunzi de ea. Eu tot încerc să mă ascund de când aveam 5 ani, dar fetele mă găsesc orice-aş face" - Bobby, 8 ani
"Nu mă grăbesc să mă îndragostesc. Clasa a IV-a mi se pare suficient de grea" - Regina, 10 ani
"Dragostea e o prostie, dar s-ar putea să o încerc din când în când" - Floyd, 9 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu