VERSURI...

Persoane interesate

duminică, 20 martie 2011

O vitamina ...pentru suflet...

Dragele mele prietene sunt fericita sa fiu iar alaturi de voi si doresc din tot sufletul viata lunga acestui blog.Sa nu uitati ca VA IUBESC MULT!

Vreau sa va daruiesc putina primavara...cu picturi de violet...


























Azi intr-o cugetare...
"Multumesc celor care m-au urat,ei m-au facut puternica.
Multumesc celor care m-au iubit ei mi-au deschis inima.
Multumesc celor carora le-a pasat,Ei m-au facut sa ma simt importanta.
Multumesc celor care au intrat in viata mea,Ei m-au facut cine sunt astazi.
Multumesc si celor care au plecat,Ei mi-au aratat ca nimic nu tine o vesnicie.
Multumesc celor care au ramas,Ei mi-au aratat adevarata valoare a prieteniei.
Multumesc celor care au ascultat,Ei m-au facut sa simt ca merit atentia lor."
Domnul sa va Binecuvanteze!
Cu dragoste pentru voi Lucas

























DRAGI PRIETENI, 
BINE V-AM REGASIT...
MI-A FOST TARE DOR DE VOI SI TOCMAI DE ACEEA VREAU SA VA DARUIESC CEVA FRUMOS... 
...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu